Foto's - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

08 Juni 2006 | Bonaire, Kralendijk

Hallo daar!

Wat leuk om al jullie berichtjes op mijn site te lezen. Hoe gaat het daar? Zal allemaal wel zijn gangetje gaan.

Met mij gaat alles goed. Gister en vandaag een dagje vrij... helaas wel alleen anders was ik iets leuks gaan doen, maar goed, daar heb ik nog vijf maanden de tijd voor.
Gister even een paar uurtjes naar het strand bij het Plaza Resort geweest. Lekker even gezwommen in de heerlijke doorzichtige zee. Daarna wilde ik boodschapjes gaan doen, het enige waar ik mee thuis kwam was ice tea, hagelslag, 2 citroenen en 2 sinaasappels, en voor Nancy 2 zakken chips. Ik had laatst een beetje last van mijn keel en mijn nek, vandaar dat ik een citroen heb uitgeperst en met water heb opgedronken... krijg ik tenminste iets van vitaminen binnen. Gisteravond even wat met Nancy en Cindy en haar broers wat wezen eten bij City Café.

Vandaag even langs de bank geweest om mijn pasje te halen. Nu even een uurtje met Eelco chatten en een nieuw verhaaltje en foto's op deze site plaatsen.

Afgelopen dinsdag ochtend kwam het hier met bakken uit de hemel! It was raining cats and dogs! Heel vreemd om het hier te zien regenen, helaas maakte het voor de temperatuur niet veel uit, de zweetdruppels blijven over mijn lichaam lopen.

Afgelopen maandag en dinsdag heb ik in het restaurant gestaan. Dinsdag helaas bier en cola op de grond laten stuiteren. Maar ja... foutje moet kunnen. Verder heb ik ook al lekker aardig wat fooi gekregen... ook niet verkeerd.

Nou beste mensen, helaas kan ik maar 10 foto's op deze site plaatsen dus ik heb even een selectie gemaakt. Ik hoop tot mails en jullie kunnen mij altijd sms'en. Mijn goede nummer is: +599 786 0743
Schrijven kan ook: Lisanne de Greef, Kaya Hulanda 17, Kralendijk, Bonaire N.A.

Hopelijk tot snel!

Heel veel liefs!

Kusjes en knuffels,

Lisanne

  • 08 Juni 2006 - 18:35

    Eelco:

    Ha lieve schat!!!!

    wat een leuke foto's het lijkt er op dat je in de hemel op aarde bent beland. Hier wordt het ook steeds warmer en de zweetdruppels beginnen hier ook al aardig te lopen. Geniet van de blauwe zee want hier is die maar grijs en donker:) haha...
    veel plezier en tot snel

    dikke kus en veel liefs...
    Je vriendje!!!!

  • 08 Juni 2006 - 19:58

    Teuna:

    hoi Lisanne, wat een leuke foto,s zeg. zo mooi en duidelijk. Ikhoop dat je hier van geniet,ook al is het geen vakantie reisje.Je hebt het toch maar mooi gezien. Ik heb dezelfde avond nog casema gebeld en het is me zowaar gelukt .Goed he. Jij weet wel waar ik het over hebt. Kon ik tenminste gelijk kijken. Tot horens maar weer liefs kus Oma.

  • 08 Juni 2006 - 20:23

    Pat, Suus En Levy:

    hi wijfie,
    wat een onwijze gave foto's en duidelijk ook zeg!geniet er lekker van!gelukkig is het hier ook een beetje redelijk weer!we missen je wel hoor!!we love you!! hele dikke kus van ons drietjes!!ps we hebben misschien een ander huis dus als je dan terug komt kom je misschien dan in een ander huisje!xx

  • 09 Juni 2006 - 09:35

    Annette De Greef:

    hoi lisanne,

    volgens mij gaat alles wel goed op Bonaire. Ik ben echt jaloers op je dat je daar in dat zonnige landje zit. Je hebt wel een paar mooie foto's gemaakt, geniet er nog maar even van want voor je het weet ben je weer terug.

    xxx Annette

  • 09 Juni 2006 - 11:40

    Veronique:

    Hey Lisanne, het is elke keer erg leuk om je ervaringen te lezen. Aan de foto's te zien, bevind je je echt in een paradijs. Super die doorzichtige zee! Ben je al van plan om te gaan diepzee-duiken? Ik kijk uit naar je nieuwe verhaaltjes. P.S. mijn kamer is zo goed als af, mooie tv gekocht en ik heb het er erg naar mijn zin. Hele lieve groetjes, xxx Veronique

  • 09 Juni 2006 - 17:43

    Mama:

    Ha Lisanne. Wat een onwijs leuke foto's heb je gemaakt. Gisteren was ik net even iets te vroeg hier op internet maar ik kon niet wachten tot thuis. Dus nu weer even in hotel op internet. Je denkt inderdaad alleen aan vakantie bij het zien van de foto's en niet aan werken. Jij weet wel beter. Heb je al geinformeerd voor de duiklessen? Ben benieuwd.
    Nou meisje, ik ga weer eindigen. We gaan zo eten. En een spierpijn in mijn kuiten dat ik heb. Vandaag weer een paar uur in de bergen gewandeld. Was heerlijk. Heel veel kusjes mama.

  • 09 Juni 2006 - 23:45

    Brother:

    ZOOOOOOOOO lekker leven !!!!!!!!!!!!!!!!! Echt mooi daar zeg. Paradijsje :P echt mooie fotos. Ik hoef het waarschijnlijk niet te wensen want het zal wel lukken maar veel plezier ;) Echt vette fotos. Xxx Brother. Ben benieuwd naar de volgende fotos

  • 10 Juni 2006 - 12:36

    Diana:

    Heee Lisanne!

    Misschien weet je niet wie ik ben, maar ik zat in T3C en ik ga misschien de 2e periode bij Divi Flamingo stage lopen!! Ik heb je verhalen gelezen en ik ben verder best benieuwd hoe Bonaire is.. Is het groot, is er veel te doen?? En hoe bevalt het je bij Divi Flamingo? Misschien als je tijd hebt kun je een mailtje sturen... miss_diana16@hotmail.com lijkt me leuk!! Werkze daar!

    xxx Diana

  • 10 Juni 2006 - 16:15

    Floor:

    Wooow ziet er echt waanzinnig uit hoor!! Heerlijk..is wel wat anders dan onze poepbruine zee ;) Leuk dat je t naar je zin heb...ook zou houden :D Have fun en doe de groetjes aan Leo en nanc!! xxjes Floor

  • 11 Juni 2006 - 19:31

    Maarten:

    Hoi Lisanne,
    Terug van vakantie hierbij een reactie. Nogmaals bedankt voor jouw leuke berichtje van de week. Watleuk nu wat foto's van jou en Bonaire te zien. Ik word inmiddels erg nieuwsgierig en kijk er naar uit Bonaire zelf te zien. Ik begrijp dat je jouw werk inmiddels ook wat leuker begint te vinden, snap ik ook wel met al die fooien. Voorts ben je vooral op het strand te vinden, hè?
    Nou geniet er maar van en tot horens. Groet, Maarten

  • 12 Juni 2006 - 10:07

    Janine:

    Heey Lisanne,

    Leuk hoor zo je site waar je alles bij houdt:) en die foto's die er nu op staan zijn ook echt mooi! Ik hoop dat alles daar verder goed gaat en we hopen je snel weer bij dansen te zien. Al is het nu maar goed dat je er niet bent omdat t is echt te warm om te dansen! Nou tot over een paar maanden!

    x Janine

  • 12 Juni 2006 - 17:47

    DeeSs:

    Lisan!

    Ziet er GEWELDIG uit meid..!! helemaal super :)

    Hou t kort - ga voor het eerst sporten hier! lekker spinnen - wel facking duur! lang leve de arme studetn!

    Wijffie, geniet ervan!

    Kaart al ontvangen?! Kus..!

  • 13 Juni 2006 - 11:27

    Priscilla:

    Heej meis, ben blij dat je het naar je zin hebt daar !!
    Ik weet hoe het voelt om je weekend alleen te spenderen haha, maar alles komt goed, ja toch !!
    Het weer is hier ook prima, lekker warm alleen vanmorgen regen, maar was wel lekker. Verder veel parken bezocht en vaak bij Maura in de herberg te vinden. Alles gaat verder zijn gangetje en zie je snel....november ongeveer hahaa...
    Doe de groetjes aan die andere 2 meiden en voor jou een dikke kus !!

  • 28 Juni 2006 - 09:27

    Timon & Pumbaa:

    He Wiske,

    Wat een geweldige foto's om jaloers op te worden.
    Nu nog foto's van surf actie's, want die willen we natuurlijk ook zien.

    Wat betreft de fiets, hebben we geen medelijden met je na het zien van de foto's.

    Zal het kort houden, we wensen je nog een hele fijne vakantie, hahaha

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Happy reading in mijn reisdagboek! Groetjes Lisanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 39134

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Macedonië

24 Juni 2012 - 16 Juli 2012

USA

25 Mei 2006 - 25 Oktober 2006

Bonaire

Landen bezocht: