Bezoek uit Nederland - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu Bezoek uit Nederland - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu

Bezoek uit Nederland

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

19 September 2006 | Bonaire, Kralendijk

Hallo allemaal!

Hier weer een nieuw berichtje op mijn site. Ik heb weer een aantal leuke dingen meegemaakt. Jaja, ik blijf aan de gang...

Donderdag twee weken geleden was ik voor het eerst sinds ongeveer 2,5 tot 3 maanden weer samen met Nancy vrij. Dat mag in de krant! Dus we zijn samen gaan Kajakken door de mangroven. Gelukkig hebben wij geen enkele mug gezien. Want normaal gesproken wordt iedereen daar helemaal lek gestoken.

De zondag daarop was ik een dagje tegelijk vrij met Anabel, mijn huisgenootje. We hebben een rondje eiland gedaan en zijn lekker naar het strand geweest.

Vorige week dinsdag kwamen mijn moeder en Maarten hier aan om mij op te zoeken en een lekker weekje vakantie te houden. Was echt super vreemd om ze na zo'n lange tijd weer te zien maar tegelijk ook enorm leuk! Ik heb ze heel het eiland laten zien en we zijn naar Washington Slagbaai National Park geweest. En om niet te vergeten hebben we een dagje Curaçao geweest waar ik en mijn moeder met dolfijnen gezwommen hebben! Afgelopen week is te snel voorbij gegaan maar was echt heel leuk om weer iemand uit het thuisfront in de buurt te hebben. Vanmiddag heb ik ze weer op het vliegveld gezet terug naar Nederland. En ze hebben het getroffen want het heeft tot nu toe alleen nog maar geregend. Zo veel, dat er voor het eerst sinds 4 maanden water in de sloot bij het stadion zit.

Nu begint het voor Nancy en mij ook snel te gaan. Vandaag over 5 weken stappen wij ook het vliegtuig in... terug naar het koude kikkerlandje. Zal wel een enorme cultuurshock krijgen aan het begin, maar misschien dat het tegen die tijd toch wel weer lekker is om iedereen weer te zien en weer lekker mijn normale ritme te hebben. Eerst ga ik de komende 5 weken alleen nog maar genieten en nog even stage lopen. Ik hou jullie op de hoogte! En geniet maar weer van mijn foto's!

Ayo!

xxx Lisanne

  • 19 September 2006 - 19:48

    Tanja:

    ieww die kwallen zijn vies hahaha
    geniet nog lekker van die 5 weekjes, dalijk tijd zat om hier weer te gaan wennen!!
    Kus Tanja

  • 19 September 2006 - 20:28

    Gert:

    Hoi,Lisanne leuke fotos
    nog 5 weken?? Wat gaat dit alles toch snel.
    groetjes van Gert en tot de volgende keer.

  • 20 September 2006 - 07:49

    Floor:

    Hey lies,

    Jaja zit er alweer bijna op he..geniet er nogmaar van. Ik ben nu klaar met mn stage...en zit vol jaloezie naar jou foto´s te kijken ;) ghihi...kicke mannn!! Nou meis geniet er nog ff van..straks zit je weer bloemkool en spruiten te eten hahaha...

    Kusjes en liefs Floor

  • 20 September 2006 - 08:17

    Papa:

    Lisanne, je hebt het naar je zin, dat staalt er wel vanaf. Zie op de foto’s dat je een leuke week hebt gehad met mama. Ik hoop dat je buitenland stage een beetje in je bloed zit en later tot meer verkenningen op de aardbol leidt.
    Misschien kan je wel bij TUI wat regelen tijdens je stage periode, hier en daar wat keuren ofzo!

    Liefs,

  • 20 September 2006 - 09:52

    Jens:

    Zo jij bent bruin geworden zeg.. Toen je er net was en je stuurde de eerste foto's was je nog zoals de inhoud van frisian flag.. hahaha. Als ik die foto's zie van de zon en de zee heb ik ook zo zin om die kant weer op te gaan naar dushi Aruba.
    Gaat alles goed verder? Hier gaat alles z'n gangetje. Het is hier ook nog mooi weer gelukkig.. Geniet nog van je laatste paar weken, voordat je het weet is het voorbij. Het het allerbelangerijkste Enjoy the Sun and the Beach!!!
    En vergeet niet een koffer vol zon voor me mee te nemen!!! hahaha. Groetjes van Jens en Omar

  • 20 September 2006 - 09:57

    Els:

    Hoi Lisanne,
    Zo ben ik bij jou en zo weer hier. Leuk om meteen de foto's te zien. Wat was het gaaf hè? We hebben het enorm naar onze zin gehad. Veeeel te snel voorbij gegaan. Maar we hebben iets geweldigs om op terug te kijken.
    Kusjes mama

  • 20 September 2006 - 11:15

    Ria Jansen:

    Hoi Lisanne,
    Wat een mooie foto's heb je weer gemaakt! en wat een plezier hebben jullie daar !Zo te merken wordt er ook nog af en toe gewerkt tussen de bedrijven door.Dat je moeder al weer geweest is zeg!Een paar maanden geleden vertelde ze dat ze zou gaan, en nu is ze alweer geweest ! wat vliegt de tijd!Zo te zien hebben jullie wel genoten.
    Wat een ervaring om met dolfijnen te zwemmen! geweldig joh!
    Nog veel plezier en werkgenot de laatste weken dat je er bent en ik zie je wel weer als je thuis bent.
    Groetjes Ria

  • 20 September 2006 - 12:57

    Cynthia:

    Wat vliegt de tijd he? Voor je het weet zit je weer in dit landje en ben je weer bezig met dat saaie normale leventje, waar je weer dingen "moet" en mensen altijd chaggo zijn (zo lijkt dat dan :)). Geniet nog heel erg van je laatste weekjes, want die zijn zo voorbij.

    Liefs Cynthia

  • 20 September 2006 - 14:55

    Danny:

    heyyy lies ,het ziet er echt super tof uit op die foto's ,maar echt leuk voor je dat je ma en maarten zijn gekomen ! ,nou veel plezier nog en maak er nog wat van die laatste 5 weken ,want het zal hier wel weer wennen worden voor je :D ,doei doei xxx

  • 20 September 2006 - 15:51

    Joke Calter:

    Hoi Lisanne,
    Wat een leuke foto's zeg. Met Arjen samen de foto's met de dolfijnen gezien. Een hele ervaring hoor! En wat een prachtige foto van die zoutpannen. Ik heb je moeder nog niet gesproken maar ik hoor haar verhalen nog wel! Lisanne, geniet nog die 5 weekjes. En wij genieten van je leuke verhaaltjes.
    groetjes Joke

  • 21 September 2006 - 09:27

    Teuna:

    hallo Lisanne,ja dat was het dan weer. Ik heb natuurlijk gewacht tot dat je klaar was met de foto,s op de comp. te zetten. we hebben best lang zitten chatten (voor jou is het dan nog vroeg)maar ik was dan ook niet de enige die online was dus je hebt dan genoeg te doen. Maar ik was ook zo nieuwsgierig naar de foto,s .Wat zijn ze weer leuk. Als je thuis komt heb je genoeg te doen denk ik . Maar dat is leuk om dat dan allemaal te verwerken. o,k. Lisan dat was het dan weer.tot mails of wat dan ook. liefs groetjes .Oma. doei doei.

  • 21 September 2006 - 11:36

    Tante Bep:

    Op deze foto,s moet iedereen wel reageren toch? Wat leuk om dat mee te maken,maar ik zou het geloof ik niet durven.
    Zijn op die plek geen griezelige kwallen ?Nee zeker.In ieder geval gaat de tijd nu opschieten he.De laatste weken gaan nu helemaal snel denk ik en vooral omdat je het reuze naar je zin hebt.
    Een dezer dagen hoor ik het allemaal wel van je moeder hoe het allemaal was bij jou.Lisan nog een paar fijne weken en tot horens.
    Liefs Tante Bep Oom Joop

  • 22 September 2006 - 14:55

    Lia:

    Hee Lisanne, eindelijk even naar je foto's gekeken. Om jaloers op te worden. Dat is een tijd om nooit meer te vergeten. Leuk dat je moeder en Maarten ook nog even konden komen. Ik hoop dat je nog enorm geniet van de laatste weken. Het smaakt vast naar meer. Groetjes,

  • 25 September 2006 - 19:18

    Anabel:

    Hee Lies,

    Ik zit hard te werken en jij ligt nu lekker op Sorobon! Het is ook niet eerlijk he, haha. Nog heeeel veel plezier je laatste 4 weken, ga je echt missen hoor!

    Ayo!

  • 29 September 2006 - 09:53

    Priscilla:

    Heeeej meis...

    ja voor mij ook nog maar fftjes.
    Kom 23 oktober savonds terug. Dus dat is nog maar paar weekkies.
    Heb trouwens telefoontje gehad van TUI dat me stage niet 6 maar 13 november begint.
    Is ff weekje opgeschoven.
    Dus als je terugbent, check het ff voor de zekerheid.
    Ook nog een mooie.
    Krijg gister me contract van school opgestuurd. Het is bijna het eind van me stage haha.
    Nou mei, knal nog ff die laatste weekjes en tot gauw !!

    Kus Priscil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Happy reading in mijn reisdagboek! Groetjes Lisanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 39118

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Macedonië

24 Juni 2012 - 16 Juli 2012

USA

25 Mei 2006 - 25 Oktober 2006

Bonaire

Landen bezocht: