Home sweet home... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu Home sweet home... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu

Home sweet home...

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

26 Oktober 2006 | Nederland, Rijswijk

Dat was het dan, de 5 maanden Bonaire zitten er alweer op. Gisterochtend landden we eindelijk in Nederland, niet dat ik zo graag terugwilde, maar de vlucht was minder prettig. We hadden aardig wat turbulentie op de terugweg waardoor ik flink blij was dat ik weer met beide voeten op de grond stond. Aangekomen op Schiphol moet je eerst door een aantal paspoortcontroles heen en moeten je koffers en tassen ook 2 keer door de scan. Best vervelend als je zo snel mogelijk je familie wil zien, want dat is wel leuk aan je thuiskomst, iedereen weer zien. En ja hoor, daar stonden oma en mama met een spandoek: "Lisanne Nancy welkom thuis" Leuk toch? Ook mijn vader, Erwin, Bob en Maarten stonden op me te wachten, best een warm welkom dus. Ik had het namelijk ijskoud! ;)

Het is best leuk om weer thuis te zijn alleen helaas kun je meteen merken dat je weer terug bent in Nederland, drukke snelwegen en veel chagrijnige mensen. Maar niet te vergeten de kou! Nou mag het wel 20 graden celcius zijn hier, wat niet normaal is voor de tijd van het jaar, maar na die 5 maanden in het lekkere Caribische zonnetje heb ik het hier ijskoud en loop ik tussen de t-shirts in mijn winterjas. Ach, het went wel weer... ;)

Verder kan ik terugkijken op 5 superleuke maanden op Bonaire. Het is echt voorbijgevlogen! Ik kom zeker nog eens terug voor vakantie, en wie weet nog wel voor een aantal maandjes.

Tot slot nog een paar afscheidsfoto's van collegae en vrienden op Bonaire! Tot snel allemaal!

Liefs Lisanne

  • 26 Oktober 2006 - 21:26

    Floor:

    Jaaa, ze is weer thuis! :D Fijn dat je het naar je zin hebt gehad! Nou weer ff wennen aan dat Hollandse weer..

    Ik zie je snel weer oke.

    kusje Floor

  • 27 Oktober 2006 - 10:20

    Els:

    Welkom thuis Lisanne!
    Hopelijk wen je weer snel in ons landje. Maar dat zal best lukken. Ik ben blij dat je weer thuis bent.Gezellig!
    Nu nog even een weekje uitrusten en dan op naar je volgende stage. Veel succes daar de komende maanden.
    En zondag....gezellig naar Belle en het Beest.
    Tot zo, kusjes mama

  • 27 Oktober 2006 - 19:56

    Cin:

    Schatje!! Super foto's:D Wordt helemaal blij!! Zie je donderdag of vrijdag weer.. dikke kus Cin

  • 28 Oktober 2006 - 23:08

    Jolanda:

    CHICKIE :)

    Ben blij dat je weer thuis bent :) het went snel genoeg, voor mij lijkt het ook al weer lang geleden.. kom net terug van een ardennen weekend voor mijn nieuwe stage..

    Ik bel je deze week eventjes :)
    Dikke kus Jooow

  • 30 Oktober 2006 - 09:30

    Teuna:

    Hallo Lisanne,ik ben blij dat je weer thuis bent. Maar jij zal het warme bonaire toch wel missen. het zal weer wennen zijn,maar dat zal ook wel lukken. het is maandag dus je bent gisteren naar belle en het beest geweest. dat was zeker wel leuk. nog een weekje thuis en dan begint je laatste stage periode. dus zet hem op. ik wens je daar ook een leuke tijd. groetjes ,liefs oma.

  • 30 Oktober 2006 - 11:46

    Carla:

    SEE YOU ZOEN

  • 31 Oktober 2006 - 17:04

    Anabel:

    TIS LEEG HIER OP BONAIRE!
    KAYA HULANDA #17 LIGT ER VERLATEN BIJ!

  • 06 Juni 2007 - 15:15

    Stefanievd:

    Hey,
    Ik kwam toevallig op jouw site terecht, Heb je stage gelopen in Divi Flamingo?
    Hoe was het daar? Want daar gaar ik 10 maanden stage lopen, dus ben erg benieuwd!
    Ik zie wel dat je al een tijd terug bent maar als je ajb iets over Divi Flamingo en Bonaire aan me wilt vertellen..
    stefanievandorp@hotmail.com
    bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Happy reading in mijn reisdagboek! Groetjes Lisanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 39146

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Macedonië

24 Juni 2012 - 16 Juli 2012

USA

25 Mei 2006 - 25 Oktober 2006

Bonaire

Landen bezocht: