Aruba - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu Aruba - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu

Aruba

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

08 Oktober 2006 | Bonaire, Kralendijk

Bon dia allemaal!

Hoe gaat het daar in Nederland? Hier alles bon. Ja, jullie lezen het goed! Ik ben lekker twee dagen naar Aruba geweest. Ik kan natuurlijk niet terug naar Nederland zonder alle drie de eilanden bezocht te hebben.

Afgelopen woensdag hadden Nancy en ik de vroegste vlucht met de DAE (Dutch Antillean Express) naar Aruba. Met een tussenstop op Curaçao kwamen wij op kwart over 7 op Aruba aan. Vanuit de lucht valt al meteen op dat er Aruba 10 keer zoveel inwoners heeft als Bonaire. Hier ongeveer 10.000 en op Aruba ongeveer 100.000. Een wereld van verschil dus. Laat staan hoe het voelt als ik straks weer terug ben in Nederland. Na aankomst hebben Nancy en ik een taxi genomen naar Divi Tamarijn, daar hebben wij overnacht. Geweldig! We werden met een golfkarretje naar onze kamer gebracht, zo groot was het! En mooi! En een mooie grote stranden! We hadden een mooie ocean view kamer, All-Inclusive! We hebben gedronken en gegeten tot we erbij neer vielen. Anyway, 's Middags zijn we met een Jeep Safaritocht meegegaan. Zes jeeps achter elkaar met in elk 6 of 8 personen, en Nancy en ik waren de enige twee Nederlanders. Dikke lol dus. Crossen dat die Amerikanen deden in die Jeep! Geen rots hield ze tegen! Als ik mijn gordel niet om had gehad was ik uit die Jeep gevlogen! Ik kwam echt niet meer bij van het lachen. Onderweg zijn we gestopt bij de California Lighthouse, de ingestortte Natural Bridge en bij de Natural Pool. De Natural Pool was het grappigst... dit is een open plek in de rotsen langs de kust waarin telkens een golf uit zee komt waardoor er een soort natuurlijk zwembad is ontstaan. Om erin te komen door alle rotsen heen ging nog, ookal ben je er wel een kwartier mee bezig, maar dan moet je er nog uit, glad! En niet te doen... hahaha! Je moet je echt goed vasthouden anders zit je daar voor de rest van je leven vast in het water. Ja, de tocht met de jeep was echt heel leuk!
's Avonds met 2 meiden uit mijn klas wezen stappen! Nou, dat is een stuk heftiger dan in Bonaire! Leuk dat het was! De dag erna lekker wezen shoppen in Oranjestad waar een gigantisch cruise schip lag! Daarna lekker naar het strand geweest daarna weer met 3 klasgenoten uit eten geweest. Zij hebben ons daarna naar het vliegveld gebracht. Jaja, toen zaten de twee dagen Aruba er alweer op! Was echt heel leuk! En ik ga zeker nog een keer terug!

Nou, dit was mijn verhaal weer voor nu. Over 16 dagen ga ik alweer terug naar Nederland! De tijd is echt voorbij gevlogen! Ik ga nog even van het relaxte eiland en het mooie weer genieten, ik kom tenslotte midden in de herfst terug. Maar ik vind het leuk om jullie allemaal weer te zien! Ik heb ontzettend veel zin om te stappen en om te shoppen! En al helemaal om weer lekker te gaan dansen!

Tot snel allemaal!

Bon nochi en drumi dushi!

xxx Lisanne

  • 08 Oktober 2006 - 09:21

    Tanja:

    He Lies!! wat supergaaf dat je gewoon de kans krijgt om eventjes 2 dagen zo'n eiland te gaan bekijken haha! over iets meer dan twee weken alweer terug.. het is echt zo snel gegaan! nou geniet er nog even van en tot hier in nederland!! xxx

  • 08 Oktober 2006 - 11:11

    Toos:

    Hoi Lisanne,

    Nog bedankt voor je kaart. De foto's van het bezoek van je moeder en Maarten waren ook leuk.

    Je zult het wel jammer vinden dat het over een paar weken al weer voorbij is.

    Maak nog wat moois van de komende weken en geniet.

    Je moeder zal in ieder geval blij zijn als je weer thuis bent.

    Liefs

    Toos

  • 08 Oktober 2006 - 11:33

    Esther:

    Heey Lis!

    Wat leuk dat je naar Aruba bent geweest:) Zo te horen is het er erg gaaf, ik kan niet wachten! Over precies een maand vertrek ik!
    Ik wil je nog bedanken voor je verjaardagskaartje:) Echt, super! Had het niet verwacht, maar onwijs lief! Nou meis, maak er nog wat van de laatste 2 weken en ik spreek je snel als je terug bent!

    Liefs Esther

  • 08 Oktober 2006 - 13:04

    DeeSs:

    Hee Lisanne!

    Echt super om te lezen, die kriebels komen steeds dichterbij!! Kicke hoor! Ik moet nog een weekje amsterdam, dan 2 weekjes lekker thuis en dan ARuba here I come!

    tot de 28e!

    Kuss!

  • 08 Oktober 2006 - 14:59

    Mama:

    Ha Lisanne,
    Lijkt me ook echt super om Arbuba gezien te hebben! Ook van die mooie stranden. Echt leuk om alle 3 de eilanden gezien te hebben voor je. Ik moet dus nog een keer terug om ook Arbuba te zien. Leuke foto's ook weer. Ja het is nu aftellen geblazen. Je zult zien hoe snel de laatste 2 weken voorbij gaan. En zeker omdat je nog een paar dagen vrij bent. Geniet er nog van in het lekkere zonnetje en ik zal je winterjas meenemen naar Schiphol.
    Kusjes mama

  • 08 Oktober 2006 - 15:07

    Mama:

    Hoi Lis. Als je denkt waar ligt Arbuba? Tot 2 keer toe maakt ik er Arbuba van Maar ja, dat heb je 2 dagen na je verjaardag. Maar.....Aruba lijkt me super gaaf.
    Kus mama

  • 09 Oktober 2006 - 09:19

    Floor:

    Hey Lies,

    Leuk dat je naar Aruba bent geweest! Nog 16 daagjes...gaat snel, zal inderdaad wel wennen zijn als je weer aankomst in Nederland. Lekker in regen, wind :D ff aclimatiseren geheh.. Nou fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt! Doe de groetjes aan Nanc! Ik zie jullie snel!!!

    Kusjes Floor

  • 09 Oktober 2006 - 13:44

    Nadine:

    hey Lisan!! gaaf om het zo allemaal te lezen zeg! geniet nog ef van je laatste 2 weekiejs! veel plezier nog Kusss

  • 10 Oktober 2006 - 10:51

    Teuna:

    geweldig Lisanne om dat allemaal nog even mee te maken. En dan weer die mooie foto,s leuk hoor. De dagen gaan nu wel snel om, maar ik ben er ook bij om je te halen,dus een kort nachtje. Nog een paar leuke dagen en tot 25 oktober.Spannend . Groetjes knuffel Oma. Ayo.

  • 18 Oktober 2006 - 19:53

    Thijs:

    hey dushi,

    het is al bijna tijd om terug te komen naar nederland..jeeeh. Vind het echt weer leuk om je weer eens te zien. Leuke verhalen, spreek je snel, doe de groeten aan Andrew en ik zie je op donderdag 2 November om 12.30 op het rechter podium van de asta.

    doei dushi.

    xx Thijs

  • 21 Oktober 2006 - 09:43

    Hein:

    Heey Lisanne!!

    Zoo bijna klaar zeker. Nog super leuk zeker daar!! Heey mijn zus zit samen met haar vriend in Divi Divi!! Echt super leuk!! Maar we gaan nog wel stappen toch in Den Haag!!

    Heb het nog leuk daar!!

    Groetjes

  • 21 Oktober 2006 - 21:11

    Patrick, Suzanne En:

    hi wijfie alle goed?nou eindelijk een beetje gesetteld in ons nieuwe huis! gelukkig kan je t binnenkort zien!!!ik mis je echt hoor!hoe dichterbij t komt dat je weer naar huis komt hoe meer ik je mis gek he haha?!!echt vette fotos van aruba!we gaan echt snel bij kletsen over van alles en nog wat en ook heel veel lachen!nou tut ik ga weer stoppen je krijgt een hele dikke kus van die kleine en van ons natuurlijk!! love you!!!!!

  • 23 Oktober 2006 - 15:22

    Papa:

    Lisanne,
    Ik ben blij voor je dat je een mooie tijd hebt gehad op Bonaire en dat hoop dat de ervaring je goed heeft gedaan. Ik zie uit naar je thuiskomst,

    liefs Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Happy reading in mijn reisdagboek! Groetjes Lisanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 39132

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Macedonië

24 Juni 2012 - 16 Juli 2012

USA

25 Mei 2006 - 25 Oktober 2006

Bonaire

Landen bezocht: