Naar huis - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

23 Oktober 2006 | Bonaire, Kralendijk

Hallo allemaal!

Jaja, nog even en dan is het zover, dan komen Nancy en ik na 5 superleuke maanden terug naar Nederland. Mijn koffer is al gepakt... vraag niet hoe maar met een beetje duwen op de deksel en een aantal kilo'tjes overgewicht en twee tassen handbagage lukt het wel.

Morgen, dinsdag 24 oktober, gaan we om 13.55 uur met de KL 0754 de lucht in en na een nacht wakker gelegen te hebben komen we woensdagochtend 25 oktober om 5 uur verwachtte aankomsttijd aan op Schiphol.

Ik heb echt een supertijd gehad hier op Bonaire en wil eigenlijk nog echt niet naar huis. Maar aan de andere kant heb ik er heel veel zin in om jullie allemaal weer te zien! Een beetje gemengde gevoelens dus. Wel weet ik zeker dat ik nog een aantal keren terug zal gaan naar Bonaire, ik kan het namelijk echt niet missen, zo relaxed...

Nou mensen thuis, tot woensdagochtend zou ik zeggen. En voor diegenen die me van het vliegveld willen halen... jullie zijn van harte welkom! Maar ik kan goed begrijpen dat de meesten dan nog op een oor liggen. Tot snel! Tot in de kou! En wens me een goede vlucht! ;)

Heel veel liefs vanuit Bonaire...

Lisanne

  • 23 Oktober 2006 - 17:50

    DeeSs:

    Lisan, helemaal top dat je het zo super hebt gehad!

    Ik hoop dat jij en nance mn kaartje hebben ontvangen voor aanstaande zaterdag! Wens jullie iig een super goede vlucht naar huis!

    Kus!

  • 23 Oktober 2006 - 18:46

    Els:

    Ha Lisanne, misschien lees je dit nog net in het internet café. Geniet nog even van de laatste uurtjes. En ik verheug me erop je weer te zien op Schiphol. Een hele goede terugreis toegewenst. Nancy ook. Tot woensdag en kusjes mama

  • 23 Oktober 2006 - 19:17

    Floor:

    hey Lies,

    Geniet van die laatste daagjes!! Fijne vlucht, gaat wel lukken he? :) Nou zie je snel weer...in de kou ;)

    kusjes Floor

  • 24 Oktober 2006 - 09:42

    Teuna:

    ay toch nog een berichtje, ik weet niet of je dit nog kan lezen, maar in iedergeval een goede vlucht terug. we zien je op schiphol en ik denk dat je ons ook wel ziet. tot woensdag. liefs oma.

  • 24 Oktober 2006 - 17:09

    Chanel:

    Ik mis jullie nu al!!! Was lekker huilen op airport net :(!!!!
    Goede reis


    xxx chanel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Happy reading in mijn reisdagboek! Groetjes Lisanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 39143

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Macedonië

24 Juni 2012 - 16 Juli 2012

USA

25 Mei 2006 - 25 Oktober 2006

Bonaire

Landen bezocht: