Huize Huisman - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu Huize Huisman - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu

Huize Huisman

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

30 Mei 2006 | Bonaire, Kralendijk

Hallo lieve lieve mensen!

Weer heel erg bedankt voor de super fijne reacties.

Ik heb niet zoveel internet tijd dus hier even snel een berichtje.

Zondag met Nancy en Leonie een brommer gehuurd waarmee we de zuidkant van het eiland zijn gaan verkennen. Het is hier echt prachtig! We hebben Sorobon beach gezien, een mooi strand waar heel veel windsurfen gedaan wordt. Daarna doorgereden langs het Pekelmeer, een ondiep meer met mooie roze flamingo's! Veel mooier dan in Blijdorp! ;-) Daarna langs de slavenhuisjes gereden richting het huis van Henny Huisman. Heel mooi huis, alleen Huisman was niet thuis... helaas. Daarna zijn we naar Donkey Sanctuary gereden, een ezel opvangcentrum. Deze ging helaas al sluiten dus moet ik een andere keer nog maar een kijkje nemen. Ook hebben we gekeken naast de start- en landingsbaan naar een KLM toestel wat ging opstijgen. Ontzetttend gaaf geluid.

De ezels en geiten lopen hier gewoon los. Echt geweldig!

Ik ben al iets meer gewend... alleen nog steeds even acclimatiseren.

Bij het resort moet ik eerst 10 weken food & beverage, en daarna front office ook 10 weken.

Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. Ik heb nog maar 12 minuten internet dus ik ga nog even snel andere dingetjes doen.

Mensen! Jullie mogen allemaal bij me op vakantie komen!

Haye!!!

xxx Lisanne

  • 30 Mei 2006 - 21:09

    Lisanne:

    Hallo mensen!

    Even een berichtje op mijn eigen site want ik vergeet nog wat te schrijven. Mijn telefoon nummer had ik verkeerd genoteerd. Het is +599 786 07 43 Helaas kan ik jullie niet sms'en. Jullie mij denk ik wel... dat is even testen. Gebeld worden kan natuurlijk altijd!

    Heel veel kusjes...

  • 30 Mei 2006 - 21:09

    Eelco:

    Ha lief!!!

    mooi dat het weer wat beter gaat, jammer dat die Henny Brandsteder er niet was.. anders had je hem de groeten van me kunnen doen...;) en die vakantie. ja daar hebben we het nog wel over. Geniet van alles en wordt maar lekker bruin.... het lijkt me wel leuk om in oktober met een negerin naast me te lopen hahaha....:D
    kus en veel liefs,
    Je Vriendje!!!!

  • 30 Mei 2006 - 21:18

    Teuna:

    hallo lisanne net je berichtje gelezen. wat leuk dat je al zoveel gezien hebt. ja het duurd altijd even voor je wat gewend bent ,dat is ook wel op vakantie.maar je klinkt in iedergeval wat beter. hou je goed en tot het volgende bericht. kus oma doei .

  • 30 Mei 2006 - 21:30

    Mama:

    Ha Lisanne, Wat gaat een half uur in een internet café snel om hè? Je hebt weer een leuk stukje geschreven. En op vakantie komen op Bonaire... nog een paar weekjes. Ben benieuwd naar de foto's.
    Wens Nancy een gezellige verjaardag toe morgen. Maak er een leuke dag van.
    Kusjes mama

  • 31 Mei 2006 - 11:23

    Floor:

    Echt geweldig...ik wil jou stage hebben, mag jij die van mij ;) leuk dat je stage op 2 afdelingen loopt, wat afwisseling is ook wel leuk!! succes!! xjes Floor

  • 31 Mei 2006 - 14:59

    Priscilla:

    Heej meissiej....
    Fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat daar en dat je het naar je zin hebt !!
    Nog 3 dagen en dan vertrekt ook mijn vliegtuig !! Ben heel benieuwd !
    Nou meis....blijf ons op de hoogte houden en zet af en toe ook een berichtje op mijn waarbenjij haha.

    Hele dikke kus Priscil en natuurlijk ook zo een kus aan Nance !!

  • 01 Juni 2006 - 15:31

    Joke Calter:

    Hoi Lisanne,
    Wat een gezellige site heb je gemaakt en wat leuk om de verhalen te lezen. Je maakt wat mee! Ik hoop dat er nog foto's komen want daar ben ik wel benieuwd naar. Zeg Lisanne geniet van die 5 maanden op Bonaire en vooral het weer want bij ons lijkt het wel winter brrr. Ik ga je site bijhouden en genieten van je ervaringen. Krijg ik toch een beetje een 'Bonaire"gevoel ;-)

    liefs Joke

  • 01 Juni 2006 - 18:50

    Patricia:

    Ciao Lisanne,
    je bent geloof ik al aardig gewend he.Je zult zien die vyf maanden vliegen om. Voor je het weet zit je weer in Nederland.
    Veel plezier en een hele grote pakkert van Patricia Coby en aanhang.
    Ciao ciao

  • 02 Juni 2006 - 14:28

    Tante Ans.zus Van Opa:

    Hai Lisanne fijn dat je het naar je zin hebt op dat mooie eiland .Misschien kan je een keertje bij de Huismans een bakkie doen.

  • 02 Juni 2006 - 17:30

    Andrea (zus Van Lia):

    Heyyy Lisanne,
    kreeg te horen dat je stage loopt op het tropische Bonaire en toen ben ik even op je site gaan kijken, vandaar dit berichtje. Meid geniet ervan, ik weet zeker dat dit een ontzettend leuke ervaring wordt die je nooit meer zult vergeten! Ik hoop dat je al een beetje geacclamatiseerd bent en je weg hebt gevonden.
    Geniet ervan en doe Hennie en de rest de garoeten!!!!

    Veel liefs vanuit het te koude Emmen xxxx
    Andrea

  • 02 Juni 2006 - 23:46

    Martininio:

    Heeeeeeeey Lisanne,
    alles goed met jou? Ik ben nu lekker aan het Chillen bij Eelco, waren we maar bij jou op Bonaire, want hier is het klote weer. Kan je niet ff een vliegtuigje regelen voor ons en voor mij een Bonairiaanse chica?? ;)

    liefs, kussies en groetjes.
    Martijn van Holst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Happy reading in mijn reisdagboek! Groetjes Lisanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 39132

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Macedonië

24 Juni 2012 - 16 Juli 2012

USA

25 Mei 2006 - 25 Oktober 2006

Bonaire

Landen bezocht: