Het is zover... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu Het is zover... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu

Het is zover...

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

24 Mei 2006 | Nederland, Rijswijk

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, familie en kennissen!
Het is zover! Morgen vertrek ik voor in totaal 22 weken naar Bonaire. Ik heb er heel veel zin in!

Bepakt en bezakt kan ik op weg. Ik geloof dat ik netjes binnen de 20 kilo ben gebleven. Met nog 10 kilo handbagage moet het zeker lukken. Morgen om 11.05 uur ga ik de lucht in, om vervolgens 10 uur later te landen. Het is dan in Bonaire 15.00 uur en in Nederland 21.00 uur. Dus dat is een aardig lange dag. Vanmorgen heb ik met mijn 3 klasgenootjes online ingecheckt, dus we zijn ervan verzekerd dat we gezellig bij elkaar in het vliegtuig zitten.

Vanmorgen leek ik wel een call-center. Ik kreeg honderden telefoontjes, en diegene die een kaartje hebben gestuurd om me een fijne tijd en succes te wensen wil ik enorm bedanken. Heel lief! Ook wil ik natuurlijk iedereen bedanken die een leuke reactie op mijn site geplaatst hebben. Blijf dat vooral doen!

TJ's, bedankt voor de superleuke laatste dansles gisteravond! Ik vond het heel leuk en hou me op de hoogte van de optredens! Ik ga jullie missen, maar je zal zien... voor jullie het weten sta ik er weer op mijn sneakertjes! ;)

Verder krijgt iedereen een dikke kus en een dikke knuffel! En mam, bedankt voor de hulp bij de stressvolle voorbereidingen waaronder het zoeken naar korte broeken. ;) :D

Hou mijn site in de gaten allemaal! En tot schrijfs, mails, msn's, of skypes. Postduif of flessenpost mag natuurlijk ook!

Als jullie willen weten waar ik ga stage lopen, breng een bezoekje aan www.diviflamingo.com

Ik ga iedereen missen maar ik weet zeker dat ik een super toffe tijd tegemoet ga!

Tot over 5 maanden...

Hou van jullie!

Heel veel kusjes,

Lisanne

Bonaire, here I come...

  • 24 Mei 2006 - 19:50

    Esther:

    Heeeey Lieve Tut!

    Nou je gaat het niet menen hè! We hadden allebei 1 maand vrij en nog hebben we niet afgesproken.. We moeten ons schamen! En dat doe ik ook egt.. Toch wil ik je super veel plezier wensen in Bonaire (stiekem ben ik super jaloers!) Ik weet zeker dat je een super tijd gaat hebben en ik ga je site zeker volgen!! Over 5 maanden gaan we wel afspreken;)

    Liefs Esther

  • 24 Mei 2006 - 20:55

    Maarten:

    Hoi Lisanne,
    Ik heb je zojuist nog gezien, morgen ga ik mee je wegbrengen naar Schiphol, maar eigenlijk hoop ik dat je dit bericht pas lest als je aangekomen bent. Ik hoop dat de vlucht goed verlopen is en dat je niet al te nerveus was. Ik wens je een hele leuke tijd in Bonaire, alhoewel we voor die tijd natuurlijk nog wel contact hebben zie ik er naar uit je in september weer te zien!
    Een leuke en leerzame tijd tijd toegewenst,hou je goed,
    liefs, Maarten.

  • 25 Mei 2006 - 09:02

    Floor:

    Jaja over 5 min ga je de lucht in...spannend!! Ik wou je heel erg veel plezier en ofcourse heel veel succes wensen in Bonaire, dat je maar een leuke collegas etc mag krijgen. Geniet ervan nu het nog kan!!

    Heel veel liefs,
    Floor

  • 25 Mei 2006 - 09:35

    Alex:

    hey lisanne,

    nou veel succes daar in bonaire!! hopelijk is het daar beter weer want hier is het weer zoals gewoonlijk dramatisch!! maar ja holland he!!?? nou nogmaals veel succes, zet hem op en ik zie je weer over 5 maanden xx alex

  • 25 Mei 2006 - 10:13

    Mama:

    Ha Lisanne, nu je dit leest ben je op Bonaire! Ik heb je net naar schiphol gebracht en ben meteen achter jouw computer gaan zitten. Wat zal je opgelucht zijn geweest toen je eindelijk in het vliegtuig zat. Wat een voorbereidingen en stress. Ik ben zo benieuw naar alles dat ik het liefst om een hoekje zou willen kijken maar helaas... Heel veel succes en plezier en eerst een heerlijke vakantieweek toegewenst. Hou van je. Kus mama

  • 25 Mei 2006 - 10:39

    Oma:

    wat een leuk berichtje lisanne. Maar gelukkig zit dat zenuwe gedoe er op. Je kunt je nu wat ontspannen, ook al blijft het nog spannend . Ik wens jullie een goede vlucht.tot mails.kus groetjes Oma

  • 25 Mei 2006 - 10:46

    Oma.:

    Hallo Lisanne, ik dacht er niet zo snel aan ,maar dat eerste gerichtje lees je ook pas op Bonaire,weer wat doms . heb je een fijne vlucht gehad? Ik hoor het allemaal nog wel . prettige tijd en tot mails .Bay Bay. kus.Oma.

  • 25 Mei 2006 - 16:11

    Petra, Erwin & Frederique:

    Bon Bini!
    Deze term hoort eigenlijk wel bij Curacao, maar dat hoort ook bij de Antillen.
    Stom, stom, stom, ook ik had je nog willen spreken voor je weg ging, maar vanmorgen dacht ik er pas aan en toen was ik natuurlijk te laat. Dus doen we het op deze manier en dat is misschien wel zo leuk als je op Bonaire je berichten leest. Iedereen heeft het al gezegd en geschreven, maar nogmaals ..... GOEDE STAGE EN HEEL VEEL PLEZIER!

    Groet en kus van Erwin & Petra en een knuffel van Frederique

  • 25 Mei 2006 - 16:49

    Eelco:

    Lieve Lisanne, hey was wel even vreemd om je te zien verdwijnen achter die douane en dan te weten dat je over 5 maanden achter die zelfde douane weer terug komt. Hopelijk heb je een goede vlucht gehad en horen we snel wat van je.
    Ik ben fijn door je vader vanmorgen thuis afgezet en vanaaf komt Peetje langs, dus ik vermaak me ook wel.... Lieve schat ik hou van je niet vergeten!!! En ik denk veel aan je....
    Fijne tijd en leer een hoop.
    groetjes je Vriend

  • 25 Mei 2006 - 17:53

    JanThèSaar:

    Goeie vlucht gehad. Je zal wel gelijk door dat personeel in de watten gelegd worden, of natuurlijk met je jetlag en een cocktail erbij in een hangmat aan dat gezellige zwembad. Maak je vooral niet druk op je eerste dagen, het voorbeeld loopt, sorrie ligt om je heen! Veel plezier XXXXXXXX

  • 25 Mei 2006 - 19:20

    Jenske En Omar:

    Lisanne.... Con ta bai cu bo? Goede vlucht gehad? We wilden je nog zo graag even spreken voordat je wegging.. Wij dachten namelijk dat je vlucht pas s'middags was. We belden Eelco om 11uur en toen zei hij dat de vliegtuig over 5 minuten vertekt. Echt jammer.. sorry.. Heel veel succes met je stage.. Enjoy the sun and the beach!!! Over 5 maanden dan zien we jou terug met een lekker bruin tintje. Veel plezier op Bonaire en we houden contact.
    Groetjes en dikke kus van Omar, Jeremy en Jens.. Ayoooooo

  • 25 Mei 2006 - 21:37

    DeeSS:

    Heeee Lisan!!

    Had je net een berichtje gestuurd, voor jou en nance maar je hebt je foontje niet bij je maar ik heb dus aan jullie gedacht en vroeg me af hoe de reis is verlopen!! Waarschijnlijk is dat wel goed gekomen met 4 toeristenhuppeltjes:P

    Ik wens je super veel plezier en succes en alles toe!

  • 26 Mei 2006 - 07:33

    Joow:

    Lieve lisanne,
    Ik weet zeker dat jij daar een super goede tijd gaat krijgen..
    dus ik kan alleen maar zeggen leer en geniet
    !!!
    Kusj

  • 26 Mei 2006 - 09:00

    Moentje:

    hey lieverd!!!
    heel veel plezier je gaat het opckers goed doen dat weet ik gewoon cker geef ook een dikke kus aan nance voor jij ook natuurlijk

    kuss

  • 26 Mei 2006 - 13:08

    Patrick, Suzanne En Levy:

    hi lieve schat,
    wij wensen je heel veel plezier in het lekkere warme land bonaire. we zullen je heel erg missen en we gaan zeker elke week wat op je site schrijven.ook sturen we zeker elke maand een foto van je kleine "neefie". nou geniet ervan en zeker van het mooie weer want hier is het zoals gewoonlijk klote!
    nou hele dikke kus en heeeeeel veeeeeel liefs patrick en suzanne
    van levy krijg je een extra dikke zoen!!!we houden van je!!!!!

  • 26 Mei 2006 - 19:04

    Connie En Geert:

    hay lies.

    het grote avontuur is begonnen samen met onze nans. fijn dat jullie al zo snel wat van jullie heben laten horen dat was een hele opluchting ook al was het 12 uur s,nachts.ik had net je mams aan de telefoon en het was wel lachen want ze zei dat ze met haar mobiel naast haar was gaan slapen en wij ook het zal best wel wennen zijn allemaal ,maar dat is heel normaal. nog even wennen aan de warmte maar wees maar blij ,we zitten hier met de verwarming aan en het regent al de hele dag.
    lieverd heel veel succes en een dikke knuffel aan nans en aan jezelf natuurlijk van ons.

  • 29 Mei 2006 - 18:30

    Nadine:

    Heeeeey Lies! Zo, hoe was de vluht, alles goed gegaan ? ik hoop dat je een leuke tijd gaat krijgen en geniet er natuurlijk vooral van, ik zit hier met Joow alweer iets langer als een maand, en het gaat nog steeds goed! dus meid geniet ervan, dikke zoen nadine

  • 04 Juni 2006 - 13:08

    Anja De Kok:

    Hoi Lisanne,
    Even een berichtje uit koud Nederland. Het blijft hier maar koud. Gisteren voor het eerst zonder regen. Vanaf woensdag wordt het weer beter, zelfs boven de 20 graden (nou, nou). Het zal wel een flinke overgang voor je zijn. Ik was eens op Curacao en altijd warm en altijd wind. Is dat daar ook zo? Ik hoop dat je een beetje gewend bent nu. Het zal wel erg vreemd zijn. Maar ik wens je veel plezier daar. Doe er wat mee, je leert zo veel in de praktijk en zeker ver van huis.
    Groetjes,
    Anja
    vriendin van je moeder, voor het geval je meer Anja's ken)

  • 27 Juni 2006 - 15:41

    Corry En Pieter:

    Hi lieve Lisanne,
    Wat een bofkont ben jij om je stage op het mooiste eiland van de Antillen door te brengen. Hopelijk ben je een beetje gewend en pas je je tempo aan het klimaat aan. Leuk om via de site te horen wat je allemaal doet en meemaakt. Grandioos om de dolfijnen te zien. Wij hebben vorig jaar ook alleen de vinnen gezien, maar dolfijnen blijven toch lieve vissen.
    Heb je al gesnorkeld?
    Hou je haaks en geniet van je verblijf daar, je doet een hele mooie ervarig op en het is zo oktober. Wë blijven je volgen en mailen.
    Groet en liefs,
    Corry en Pieter.
    Ook de groetjes van Martijn en Wouter met aanhang.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Happy reading in mijn reisdagboek! Groetjes Lisanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 39119

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Macedonië

24 Juni 2012 - 16 Juli 2012

USA

25 Mei 2006 - 25 Oktober 2006

Bonaire

Landen bezocht: