Nog eventjes... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu Nog eventjes... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu

Nog eventjes...

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

02 Mei 2006 | Nederland, Rijswijk

Hallo allemaal!

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle leuke reacties op mijn eerste bericht. Maar dat is nog maar het begin van een groots avontuur...

Nog even wachten en dan vertrek ik al naar het tropische oord. Bijna al mijn papieren zijn geregeld... ik moet zelfs elke bladzijde uit mijn paspoort kopiëren en inleveren... ookal zijn ze allemaal leeg! :D

Verder vind ik het wel een beetje spannend worden nu. Toen ik naar deze school ging dacht ik bij mijzelf: "Oh, voorlopig hoef ik nog geen stage te gaan lopen!" Nou, ik weet nu wel beter. Nog iets meer dan 3 weken, en dan ben ik al weg. Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in!

Nog 3 danslessen...
Nog 3 volle weekenden...
Nog much more dan 3 mensen die me nog eventjes willen zien...
En nog ietsje pietsje meer dan 3 weken in het tot nu toe nog koude Nederland...

Maar watch out my friends...
Geen getreur...

I'LL BE BACK!!!

Kusjes en veel liefs Lisanne

  • 02 Mei 2006 - 05:16

    Tanja:

    wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
    Ik ga ga je missen meid!!

  • 02 Mei 2006 - 07:08

    Mama:

    Hoi Lisanne,
    Leuk om als ik op mijn werk kom meteen zo'n leuk berichtje van jou te ontvangen. Wel realiseer ik me dan ook dat het inderdaad niet héél lang meer duurt voordat je weggaat. We gaan nog shoppen en nog even samen lekker een terrasje pikken donderdag want het wordt hier eindelijk mooi weer.
    Kusjes mama

  • 02 Mei 2006 - 08:50

    Mirjam(ex-danscollega):

    he lisanne!dat is nog maar kort, 3 weken!leuk dat je er zo veel zin in hebt, het wordt vast geweldig!succes met alle voorbereidingen en afscheid nemen!x

  • 02 Mei 2006 - 09:16

    OmaTeuna:

    Hoi Lisanne,wat leuk weer een berichtje .Ja het gaat nu snel .Ik zal je wel enorm missen,maar als jij het maar naar je zin hebt, dan is het wel goed. Maarreh hoe moet het nou met mijn vraagjes over de p.c. Ha Ha. Ik spaar ze wel op. Tot ziens. kus Oma

  • 02 Mei 2006 - 09:50

    DeeSs:

    Hahah Lisanne... nog 3 weken ! Spannend zeg!!

    Ik ga je echt helemaal volgen!!

    Heel erg veel succes! We moeten trouwens nog ff bellen over een bezoekje aan mijn kamer! wat komt jou het beste uit?!


    Kuss!

  • 02 Mei 2006 - 15:01

    Brother:

    Hey Sister, nog maar zo kort. Lijkt nog wel veel langer :) Ik ben benieuwd wat iedereen hier te zien krijgt!!!

  • 02 Mei 2006 - 19:56

    Eelco:

    Pffff...... wat gaat het toch allemaal snel. Voor ik het weet zit je op het verre Bonaire. God god wat zou het mooi zijn als ik toch op de één of andere manier je daar zou kunnen bezoeken. Ik ga je zo enorm missen!!!! Ik hoop dat de tijd nog sneller gaat wanneer je weg bent en dat we elkaar dan weer in de armen kunnen springen. Lieve Schat ik hou van je en ik ga nog enorm genieten van de 3 hopelijk hele lange weekenden!!!!
    Kus en veel liefs je Vriendje

  • 03 Mei 2006 - 18:01

    Jacques:

    lieve lisanne,
    het wordt nog even een spannende tijd, maar ik vermoed dat het de tijd van je leven gaat worden. Succes met de laatste voorbereidingen, en niet te veel slapeloze nachten hé!!!!
    Groetjes Jacques

  • 04 Mei 2006 - 12:22

    Papa:

    Lisanne, leuk de nieuwe kleuren van de site, vond de ander rose ;). Tijd gaat hard, maar gaat net zo hard om op Bonaire, Kijk uit je bent zo weer terug... Wij zijn naar Parijs geweest en hebben het naar ons zin gehad.. behalve even toen ik de weg in Parijs niet kon vinden. Ik hoop dat jij de weg op Bonaire niet kwijt raakt, maar als het zo is weet ik dat jij niet pissig wordt. liefs Papa

  • 10 Mei 2006 - 19:41

    Gert:

    Hoi,Lisanne
    Heel veel plezier op Bonaire.
    Zal op Eelco passen.
    Kom heelhuids terug,we zullen je missen.
    groetjes uit Putten

  • 11 Mei 2006 - 05:11

    Cynthia:

    Hallo! Een reactie vanuit de outback in Australie. En al een beetje zenuwachtig? Geniet van elke dag in Bonaire, want de tijd vliegt!

    Liefs Cynthia

  • 17 Mei 2006 - 20:03

    Patricia:

    Hallo Lisanne,
    Heel veel plezier op Bonaire.
    Kusjes Patricia

  • 18 Mei 2006 - 08:51

    Patricia Visser:

    hoi lieve lisanne
    het is nog een week of je zegt"doei allemaal"doei holland, tot over vijf maanden Wat een lucky girl om naar een paradijselijk eiland als Bonaire te mogen gaan.
    Ik wens je veel leermomenten, maar zeker ook veel plezier in de West.
    Lieve groetjes van Patricia Visser

    GENIETSE !!!!!!!!

  • 19 Mei 2006 - 18:54

    Toos Den Oudsten:

    Hoi lieve Lisanne,

    Ik vind het tof dat je je stage op Bonaire gaat doen en ben eigenlijk wel een beetje jaloers.
    Goede reis en tot horens.
    Je moet wel genieten hoor.

    Liefs Toos


  • 23 Mei 2006 - 14:52

    Jan De Greef:

    Lisanne;
    Hartstikke leuk dat je uitgekozen bent voor dit avontuur, heel veel succes en plezier daar, en wij houden deze site zeker in de smiesen. En kijk uit voor die grootte negers.

    Kusjes Jan Thea en Sara

  • 23 Mei 2006 - 19:51

    Ada Nolet:

    Dag Lisanne
    Nog even en je bent weg. Ik blijf je volgen want het lijkt mij een reuze grote uitdaging en ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen in het warme verre. Ik wens je allereerst een heel goede reis en alvast een goede start op Bonaire. Jeetje.. je moeder zal je missen !
    Groetjes en succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Happy reading in mijn reisdagboek! Groetjes Lisanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 39127

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Macedonië

24 Juni 2012 - 16 Juli 2012

USA

25 Mei 2006 - 25 Oktober 2006

Bonaire

Landen bezocht: