Nog 10 weken... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu Nog 10 weken... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu

Nog 10 weken...

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

14 Maart 2006 | Nederland, Rijswijk

Hallo allemaal!

Nog 10 weken en dan vertrekt mijn vliegtuigje naar Bonaire. Tot die tijd nog even mijn theoriejaar van school afmaken. Ik heb echt enorm veel zin in mijn stageperiode bij het Divi Flamingo Beach Resort & Casino. Ik weet zeker dat ik daar 5 maanden lang een geweldige tijd zal hebben en veel zal leren.
Misschien heb ik mijn profiel best al vroeg aangemaakt, maar dat geeft niks. Dan kan ik de mensen thuis vast informeren dat ik iedereen via deze site op de hoogte zal houden van mijn avonturen en belevenissen.
Tegen de tijd dat ik weg ga meer informatie via deze site, maar nu eerst de voorpret!

Tot dan!

xxx Lisanne

• 02 April 2006 - 10:50

Connie:

he kunstkind leuk he lekker even weg naar bonaire ik hoop dat jullie het vreselijk naar jullie zin krijgen en samen lekker gaan genieten ,maar voor je gaat zie ik je vast nog wel tot snel.(het zal bij ons in italie wel een stuk rustiger worden )

kus van hier

• 05 April 2006 - 09:47

DeeSs:

hahah hee lisanne :D

We zullen maar nix beters te doen hebben in die laatste uurtjes hier op school ;) ghehe, nog 2 en een halve dag om precies te zijn en dan zit het erop! het is wat..! beter hoor :d zo'n leuk jaar gehad - ONP, met het geweldige groepje! haha nou goed..!

Iig alvast super veel plezier en succes, natuurlijk ook met beide stages..!

Adios! Hasta Luego babe!

• 06 April 2006 - 13:43

Suus En Pat:

hoi wijffy wij wensen jou heel veel plezier geluk en werksfeer toe in da warme land als we een x tijd hebben wippen we ff langs opbonaire nou zet hem op en het gaat je goed daar groetjes je vriendjes pat en suus en LEVY

• 06 April 2006 - 16:00

Eelco:

Ha Lieve Lies!!!
    Nog even en dan ben je weg, ik zal je enorm missen en ik zal een hoop aan je denken. Het belangrijkste is dat je het op Bonaire enorm naar je zin krijgt en dat het een tijd wordt om nooit te vergeten. Vergeet niet dat ik gek op je ben. Hele fijne tijd met Nancy en tot over 5 maanden!!!!

Kus!
    je Vriend!

• 10 April 2006 - 16:01

Naat:

Lies!!! ik wil ook deze kleurtjes!!! Hoe doe je dat!!?? kan t niet vinden bij me profiel.. leg ff uitbtw;) hahha he lies.. superveel plezier.>! maar dat komt denk helemaal goed.. ook met Nance natuurlijk!! wie weet kom ik je wel ineens tegen daarzo! tis de bedoeling dat ik nog wel ff naar een ander eiland ga! nou ik zie je nog met eten toch ?? Dikke Kusxx

• 10 April 2006 - 16:52

Priscilla:

Heej meissiej....wat een lief berichtje en idd, ben blij dat de speurtocht er eindelijk op zit. Jij natuurlijk een hele fijne tijd, we gaan elkaar ff 5 maandjes missen, maar daarna gaan we gewoon elke dag samen heen en weer naar onze volgende stageplek.
    Meis, laat ze zien wat je kan en jij en Nance gaan zeker knalluh !!

Heel veel liefs en de dikste zoen die er is

• 10 April 2006 - 21:31

Moentje:

hey lieverd.........
    jij ook heel veel plezier komt nu eng dicht bij he......en JAA ik ga mee de 19de....dus dan gaan we knuffelen

dikke kuz :D:D:D

• 13 April 2006 - 11:28

Ria:

Hoi Lisanne,
    Superleuke site gemaakt zeg. Een hele leuke tijd gewenst op Bonaire en ik kijk uit naar je e-mails.
    Groetjes van Ria en Wim

• 15 April 2006 - 18:42

Tante Bep En Ome Joop:

veel succes en tot schrijfs

• 15 April 2006 - 18:47

Lizwinter@casema.nl:

veel succes daar groete ome joop en tante bep

• 18 April 2006 - 16:46

Leonie:

Hee Lisanne,

Nog een paar weekjes....en dan zitten we in het vliegtuig..gezellie!! ik kan echt niet meer wachten, Jij?...nou t wordt vast helemaal toppie!

Zie ik je morgen?
    XX Leonie

• 19 April 2006 - 07:10

Papa:

Lieve Lisanne, ik ben ook enthousiast over je stage, m.n dat je kan laten zien dat je op eigen benen te staan, zelf verantwoordelijkheden en je beslissingen neemt. Het doet mij terug denken aan de tijd dat ik op mijn 17de ging varen, de ervaring steek je mooi in je zakken.. Wees ook voorzichtig en voel je gevoel voor wat goed of niet goed is. Liefs Papa

• 19 April 2006 - 18:03

Petra, Erwin & Frederique:

Hoi Lisanne,

Natuurlijk heel veel (werk)plezier toegewenst! Wij hopen dat je een hele goede stage zal hebben. Ben benieuwd naar al je ervarigen op Bonaire. Heel leuk om via mail en site op de hoogte te blijven.

Groetjes, Erwin, Petra & Frederique

• 20 April 2006 - 21:07

Nancy:

Heey Lies!!

Ook al gaan we samen ik moet natuurlijk wel nog even officieel wat op je site zetten! Ik hoop dat je een supertijd gaat krijgen daar en dat we het samen heel gezellig zullen hebben! Maar dat zal vast wel goed komen! Het wordt nu aftellen! Lies ik zie je snel weer en succes met alle voorbereidingen!

Veel liefs, dikke kussz
    je stagegenootje :P

• 26 April 2006 - 20:53

Nadine:

heeeeey meissiej!! Zo, Lies, heb je er al een beetje zin in ?! Ik wil je in ieder geval heel veel plezier, succes etc wensen! ik hoop dat je een leuke tijd krijgt ( en dat je tussendoor super bruin wordt, haha) hey, meis have fun!! Kus nadine

• 27 April 2006 - 15:01

Joow:

Lisanne ^^
    jah jah..
    Nog een maandje ongeveer en dan ga jij ook heerlijk naar de zon, de stranden, dolfijnen en het harde werk!! ;p
    Ik wens je er echt een super goede tijd & begin maar optijd met je tas inpakken en een inpaklijst te maken ;)
    We houden contact en ik ga je denk wel missen :)

Liefs Jolanda