De lange vlucht - Reisverslag uit Saskatchewan Landing, Canada van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu De lange vlucht - Reisverslag uit Saskatchewan Landing, Canada van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu

De lange vlucht

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

24 Juni 2012 | Canada, Saskatchewan Landing

Pfffff 6 uur en 39 minuten onderweg, nog 4 uur te gaan en volgens de kaart vliegen we boven Saskatchewan. Nooit van gehoord, klinkt wel als een leuk plaatsje. Tot nu toe gaat de vlucht voorspoedig, geen turbulentie, geen gekke bewegingen maar vooral geen zenuwachtige Lisanne! Zenuwachtig zijn we wel voor wat komen gaat. Wat gaan we zien, hoe gaan we het ervaren, en welke indrukken blijven het meeste hangen.

Over 4 uurtjes zijn we in de US of A, tot die tijd nog maar even eten, filmpje kijken, eten, boekje lezen, eten en ook elkaar nog maar eens vervelen.

Vanuit de lucht boven Canada, tikkend op mijn telefoon, groet ik u!

Paul (en Lisanne) vanuit vlucht OR 315 out!

• 25 Juni 2012 - 06:17

Rob:

de hoogte icm met de druk geeft een wat vertekend beeld op de foto :P

• 25 Juni 2012 - 09:36

Alderien:

Wat vertekend beeld....? zie niks vreemds....

• 25 Juni 2012 - 18:06

Teuntjesteuntje:

hallo beiden,wat leuk vooral de foto,sha ha wel lachen. ik zou wel een muisje willen zijn. Het is hier nu 20uur 5. Dus je hebt nog heel wat te zien vandaag. geniet er van. groetjes liefs oma.