Groot, groter, grootst - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu Groot, groter, grootst - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu

Groot, groter, grootst

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

26 Juni 2012 | Verenigde Staten, Oakhurst

Wat een dag... wat een nieuwe ervaringen. Vanmorgen na een nacht vol met sirenes, luidruchtige buren en alle geluiden van een grote drukke stad vertrokken naar de nieuwe bestemming. Natuurlijk wel even een omweg gemaakt via de kronkelige Lombard Street en de indrukwekkende Golden Gate Bridge. De Golden Gate Bridge is in één woord groot. Wat een indrukwekkend bouwwerk gemaakt in een tijd zonder alle hulpmiddelen die we nu hebben.

Na een lange maar mooie rit zijn we aankomen bij ons hotel in Oakhurst. Deze kamer is duidelijk een stuk groter dan de vorige. En wat een heerlijk bed!

Na de spullen te hebben achtergelaten meteen naar Yosemite National Park gereden voor een bezoek aan de giant sequoia bomen. Helaas heeft de reis veel van onze tijd ingepikt dus veel meer konden wij helaas niet bekijken. Maar deze bomen zijn in één woord groots. Wat een enorm gezicht zeg. Weer iets om stil van te worden. Na een mooie wandeling tussen de bomen, een maaltijd bij de Italiaan hier om de hoek is het nu tijd om de spieren en ogen de nodige rust te geven.

Ben benieuwd wat de rest van Yosemite National Park morgen gaat brengen!

Groet Paul en Lisanne

• 27 Juni 2012 - 13:05

Erwin:

Hey luitjes,

ziet er vet uit! Die Golden Gate lijkt me ook een gaaf gezicht!

Je moet even een poppetje naast die boom neerzetten. Nu weet ik toch niet hoe groot die boom is ;) haha :P

Veel plezier!

• 27 Juni 2012 - 19:48

Els:

Jullie houden ons goed op de hoogte met de leuke reisverslagen. En ook met mooie foto's. Ja, je had eigenlijk naast de boom moeten gaan staan, ha, ha. Nou heeeeel veeel reisplezier nog, genietze. XXXX

• 28 Juni 2012 - 14:41

Teuna:

wat geweldig allemaal. Jullie genieten volgens mij enorm. Nog heel veel plezier. O, ja weer niets gewonnen bij de bingo. veel plezier nog. liefs oma.