Oorpijn - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu Oorpijn - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lisanne Greef - WaarBenJij.nu

Oorpijn

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

08 Augustus 2006 | Bonaire, Kralendijk

Hallo allemaal!

Na 4 dagen ziek thuis te hebben gezeten weer een nieuw berichtje op mijn site. Ik ben aan de peneciline kuur, aan de oordruppels en aan de neusdruppels, ja helaas, ik had / heb een infectie in mijn rechteroor, niet echt een pretje dus, al helemaal niet toen ze mijn oren gingen uitspuiten. Maar goed, dat gaat wel weer over.

Verder gaat alles nog steeds zijn gangetje. Steeds meer stagiairs gaan weer terug naar Nederland helaas. Het nieuwe schooljaar begint natuurlijk alweer bijna. Maar wie weet komen er weer nieuwe leuke mensen voor in de plaats. Mijn nieuwe huisgenoootje Anabel is in ieder geval wel een relaxte meid.

Vorige week dinsdag lekker een stranddagje gehad op Sorobon. Woensdag weer wezen wakeboarden, althans, dat probeerde ik. Hopelijk lukt het de volgende keer wel. 's Avonds Hein op de airplane terug naar Nederland gezet: "Tassie, we missen je droge humor nu al!"

Verder moet ik straks om half 3, over 3 kwartier, weer werken. Alles gaat nog steeds goed. Ik zit alweer op de helft van mijn stage, echt ongelooflijk. Over een paar weekjes ga ik starten bij de front office. Ik ben benieuwd...

Ik probeer nu even foto's op mijn site te plaatsen, dan kunnen jullie thuis weer een beetje een beeld krijgen van mijn leventje hier. Ik hoop dat het lukt. Ik probeer ze ook bij oude berichten te plaatsen zodat de inhoud van de teksten een beetje bij de foto's hoort.

Mama, Maarten, vandaag over 5 weken komen jullie al! Ik heb er zin in joh! Dan kunnen jullie eindelijk zien waar mijn huis woont.

Ik ga weer even stoppen met mijn verhaal want ik heb niet veel nieuws te vertellen. Ook moet ik nog even snel de foto's plaatsen natuurlijk. Ik denk dat vanaf nu de tijd echt heel snel zal gaan. De helft alweer... jeetje...

Nou familie, vriendjes en vriendinnetjes van het hele land. Ik ga weer stoppen! Ik zal snel weer van me laten horen! En laat me weten wat jullie van de foto's vinden!

Ayo!

Kus Lisanne

  • 08 Augustus 2006 - 20:54

    Maarten:

    Hoi Lisanne. Weer even al jouw foto's bekeken en daar kan je inderdaad goed aan zien wat voor "leventje" je daar hebt, geniet er maar van! Dit ondanks de oorpijn natuurlijk, maar je zal zien dat dat allemaal snel achter de rug is.
    Ja, nog maar een week of vijf tot we je weer eens in levende lijve zien. Wij kijken er naar uit en verwachten natuurlijk wel een gedegen rondleiding.
    Hou je goed Lisanne, groet, maarten

  • 09 Augustus 2006 - 08:38

    Floor:

    Hey liesss

    Leuke foto´s...zon zon en nog eens zon, nu ik dit schrijf en naar buiten kijk: ja, je raad het al...Regen!!!... hey succes nog die laatste weekjes, zet em op, en veel plezier achter de receptie. Ik moet nog 5 weekjes en dan ben ik ook klaar!! Zie je snel weer!!

    Kusje en liefs,

    Floor

  • 09 Augustus 2006 - 09:43

    Priscilla:

    Heeeej meis, dat is lekker dan.
    Ik had 2 weken terug een ooginfectie, heb dus ook lekker aan de oogdruppels gezeten.
    Verder heb je het prima naar je zin zo te lezen.
    En idd hier heb ik ook genoeg te doen.

    Nou meis zie je snel weer !!

    Kus Priscil

  • 09 Augustus 2006 - 18:43

    Teuna:

    hallo Lisanne. Wat een leuke foto,s weer en je hebt een leuke knie hoor. wie kwam er op dat idee? Maar ik heb de maan niet gevonden. ha ha. Jullie maken er wat moois van.Maar neem maar niet zo,n beest mee naar huis. Grapje. Ik hoop dat je oor inmiddels aan de beterende hand is. liefs groetjes oma.

  • 10 Augustus 2006 - 10:15

    Nadine:

    HAy Wijffiej, bedqnkt voor je lieve berichtje op de site! Leuk om te lezen dat je het ook nog steeds naar je zin hebt! Gaat hard he; zo een stage; wij hoeven nog maar 5 weken echt kort! Nou wijffiej; heeel veel plezier nog en succes, groetjes aan nancy!
    Kus Nadine

  • 10 Augustus 2006 - 20:10

    Connie:

    hay lies .gelukkig weer opgeknapt en lekker uit gerust.aan de foto,s tezien hebben jullie genoeg lol daar,erg leuk zijn ze zie ik ook eens wat jullie allemaal beleven daar .nog een paar en dan komt je moeder op vakantie samen met nans haar familie zal vast gezellig worden ik begreep van nans dat al jullie vrienden van lief en lee weer vertrekken naar nederland ,maar er zijn er toch nog wel zat om lol mee temaken toch ,jullie gooien je charmes weer in de srijdt en alles komt weer goed.
    nou nog veel plezier met z,n allen en tot horens.
    kus connie

  • 15 Augustus 2006 - 16:14

    Mama:

    Ha Lisanne,
    Net weer even al de foto\'s bekeken. Vandaag over 4 weken rond deze tijd zie ik je als het goed is. Het is gewoon een raar idee dat ik dan weer zomerkleding in mijn koffer moet gaan doen omdat het hier ronduit herfst is. Dus ik verheug me erop.
    Straks weer sporten voor het eerst sinds een paar weken.
    En vanavond bel ik je zoals beloofd.
    Kusjes mama

  • 15 Augustus 2006 - 16:27

    Hein:

    Heey Kanjer!!

    Zoo dat is geen pretje met die oorontsteking. Nog alles lekker zo te lezen op ons eilandje!!! Mis het toch wel hoor dat lekkere leventje!! En jouw stiekem ook een beetje;) Heey super veel plezier nog en doe ze daar de groeten maar!! Hele dikke kus Hein

  • 23 Augustus 2006 - 10:44

    Ria:

    Hoi Lisanne,
    Leuk te lezen, dat je het zo naar je zin hebt daar.Wat je zegt,wat vliegt de tijd he ! je hebt er al weer de helft van je stage opzitten!
    Leuke foto's joh. en wat hebben jullie een plezier daar, leuk hoor.
    Gaat het werken naar je zin ? Is het nog een beetje te doen, met die hitte ? of heb je daar niet zo'n last van tijdens je werk.
    Wij hebben het hier in Nederland echt bloedje heet gehad in juli.Nu lijkt het wel weer herfst.Maar volgens Theo,onze weerman, gaat het het komende weekend wel weer wat beter worden.
    We zullen zien.
    Ik wens je nog veel plezier en een heel prettig verblijf daar op je dat zonovergoten eiland.
    Groetjes Ria. doeiiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Happy reading in mijn reisdagboek! Groetjes Lisanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 39053

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Macedonië

24 Juni 2012 - 16 Juli 2012

USA

25 Mei 2006 - 25 Oktober 2006

Bonaire

Landen bezocht: